Ads Top

Merhabaalarr. 2019 Paris Moda Haftası da önceki seneler gibi yine çok güzel geçiyordur eminim. Ama beni davet etmediler. O yüzden kırgın bir yazı yazıyorum...😔 Kimse okumasa da ben de bi moda bloggerıyım arkadaşlar. Ne olurdu bi değişiklik yapıp beni de davet etseydiniz, her şeyi izleyip yazsaydım size canlı yayınlar yapsaydım nolurdu yani? Seneye mutlaka davetiyemi bekliyorum...


Lanvin damgasını vurdu. Sebebi ise acayip star iki isme podyumda yer vermesiydi. Biri, biliyorsunuz canımız ciğerimiz Gigi Hadid😍 Diğeri ise Cindy Crawford'un kızı Kaia Gerber. (foto aşağıda) Gigi bu defileden ne kadar kazandı acaba çok merak ediyorum. Kim gidip sorucak??😏


Şimdi bayrakları asalımmm 11 tane defilenin müziğini Türk DJ Serhat Erdem yaptı. Kendisini kalpten alkışlıyor ve yaşlı teyze öpücüklerimizi gönderiyoruz.👏👵💋


Efendim Lanvin dışında Paco Rabanne'nin bir kaç tasarımını ben çok sevdim, izninizle paylaşıyorum. Ama biraz tuhaf ilki baştan söyliyim.


Hahahahah Twilight'daki Volturi'ler gibi değil mi aynı?? Çok vamp, çok maskülen... Yani aşırı dikkat çekici bişey şununla İstanbul'da dolaştığınızı düşünebiliyor musunuz?? Belki ancak kıyafet balosunda şimdilik. Yani boyu birazcık daha kısa ve modern olsa belki giyebilirsiniz ama bilemiyorum gerçekten. Yani ama çok beğendim alabilen alsın en kötü evde giyersiniz ashdhagsdfha


Şaka bi yana bu gerçekten çok güzel bi elbise. Arkası biraz ilginç gerçi ama çok farklı, feminen, minimalist ve şık. Bahar aylarında bir havuz başı partisi olsun, yazın gece beach'te eğlenmeceler olsun, yazlık davetler kokteyller olsun, bence çok şık. Mesela gece dışarı çıkarken yazın, ben olsam sadece kulağıma minicik bir küpe, elime yeşil çanta ayağıma da kırmızı ayakkabılar giyebilirdim. Ya da Çağla x Pelin kovboy çizmesi gibi bir şey de farklı bir hava katabilirdi. Ama kuyruklu olması kovboy çizmesi işini bozuyor. İlk önerim geçerli o zaman. 


Oscarlı kızımız Jennifer Lawrence'de bir Dior defilesinde nişan yüzüğünü ilk kez gösterdi efenim... İnce altından yapılan yüzüğün taşı zümrütmüş.


Yüzük bu.


Cooke Maroney de bu. Bence aşırı tatlılar. Cooke Maroney aynı zamanda sanat galerisi sahibi. Umarım birlikte çook mutlu olurlar 💕💕

Peki bizden kimler gitti Paris Moda Haftası'na? Henüz öğrenemedim ben gitmediğim için ama bi tane gördüm arkadaşlar. Seda Sayan...


Sabah sabah Seda Sayan...Ben bu kıyafeti yorumlamayacağım. Lütfen biraz yorum yazın da duvarla konuşuyor gibi olmayayım. Hadi ya allah aşkına şu kombini bi yorumlayın gözümüz gönlümüz açılsın...😁💕 Okuduğunuz için teşekkürler. Sizi çoook seviyorum.

Hiç yorum yok:

Sen ne düşünüyorsun?

Blogger tarafından desteklenmektedir.