Ads Top


via GIPHY

Evet arkadaşlar. Bu konu üzerine çok yazıldı ama ben de yazmak istiyorum çünkü yeni öğrendim. Meghan'ın farklı olduğunu düşünmüştüm. İngiltere Kraliyet Ailesi'ne yepyeni bir soluk, farklı bir kişilik diye düşünüp heyecanlanmıştım. Beyonce ve Jay Z bile bence heyecanlanmış olmalılar ki bir ödül törenine gönderdikleri videoda Meghan'ı kraliçe ilan ettiler. Bence bu çok büyük bir olay.


Eh, Kate de biraz geri planda kaldı sanki bu süreçte. Ne de olsa artık üç çocuklu ve hiçbir atraksiyonu olmayan klasik bir düşesti. Zaten istese de aksiyon yapamaz, yasak. Ancak Meghan aileye gelin gelir gelmez bütün kraliyet kurallarını tek tek tek yıkmıştı hatırlarsanız. Mesela önceden evlenip boşanmış biri normalde prensle evlenemez, ya da renkli oje süremez vesaire gibi. Ha bu arada New York'ta yaptığı baby shower'dan öğrendiğimiz kadarıyla bebeğin cinsiyeti kız. Yani Kraliyet ailesine yeni bir prenses geliyor!!!!👸💓

Şimdi gelelim konumuza. Meghan neden farklı değil? Çünkü o da Prenses Diana'nın kıyafetlerini kopyalıyor. Tıpkı Kate gibi. Hepsinin fotoğraflarını ekliyorum şimdi aşağıya.

 

 

 

 


Evet önce büyük gelinimiz Kate ile başladım. Yani ama şimdi düşününce düşessin ve kot - tişörtle gezemezsin. Giyebileceğin şeyler de belli. Bu konuda Prenses Diana'yı örnek almalarını anlayabiliyorum. Eminim Diana da Kraliçe'yi örnek almıştır ancak Diana gerçekten çok aykırı bir prensesti. Bir gün sadece onun stili hakkında yazabilirim. Gerçi kendisi hiç minimalist sayılmaz ama olsun. Aynı zamanda moda blogger'ı değil miyim ben? Yazarım.😎 Sırada Meghan var.

 

 

 



Evet Meghan daha yeni gelin olmasına rağmen büyük ölçüde Prenses Diana'yı kopyalıyor. Şimdi diyceksiniz ki bazı kıyafetler tıpatıp aynısı değil. Evet değil ama hepsi de tesadüf olamaz. Meghan'dan biraz soğudum açıkçası. Siz ne düşünüyorsunuz?  


Hiç yorum yok:

Sen ne düşünüyorsun?

Blogger tarafından desteklenmektedir.