Ads Top

Pazar poşeti derken öyle bildiğimiz naylon poşetlerden değil, şaka yaptım başlıkta. Hepsi gerçek deri Balenciaga ürünleri. 


Malum, poşetler paralı olunca bez çantalara talep arttı. Bence iyi de oldu. Ülkede şuursuzca bir plastik poşet kullanımı vardı ve artık %70 oranında plastik poşet kullanımı azaldı. Bez çantalarla sebze meyve taşımak ne kadar kullanışlı bilemiyorum gerçi ama naylon poşetten iyidir. Doğaya bi faydamız olsun. 

 


Evet gelelim fiyatlarına... 500- ile 1500 Euro arasında fiyatları değişiyor. Balenciaga'nın kendi sitesinde supermarket bags kategorisinden bulabilirsiniz. Evet, 1500 euroya bir evi dolduracak kadar poşet de alabilirsiniz. Ama çantaların tasarımını ben çok beğendim. Alabilen alsın yani. Ben alamayacağım için tercihimi tasarım bez çantalardan kullanacağım. Güzel bez çanta modelleri buldukça da sizlerle paylaşacağım... Okuduğunuz için çoook teşekkürler, sevgiler 💋💓

Hiç yorum yok:

Sen ne düşünüyorsun?

Blogger tarafından desteklenmektedir.