Ads Top

Selamlaarrr... Ben şahsen hediye almaya bayılıyorum ama hediye seçmek de çok kolay bişey değil. Samimiyet durumunuz çok önemli. Çok pahalı ya da çok ucuz olmamalı, işe yarayan bir şey olmalı, şık olmalı, karşımdaki kişiyi mutlu etmeli diyorsanız en güzeli hazır kutu almak.



Benim favori kutum ile başlayalım... Görünüş olarak çok şık ama aslında içerisinde İki tane sevimli bardak dışında kalıcı bir ürün yok. Peçetelere aşık olduğum için en başa koydum. Merhum Karl Laggerffeld'den bahsediyorum tabikide. Kibriti de, pipetleri de peçeteleri de konfetileri de kısa sürede tüketebilirsiniz ama hediye dediğin biraz kalıcı olmalı değil mi? 


Bakın bu daha güzel. Flamingolu fincan seti, güzel bir türk kahvesi sevimli kibritler mum ve sukulent çiçeği. Ne kadar şık bir hediye değil mi? Uzaktaki bir kız arkadaşınıza göndermek için ideal bence. 



Yeni işe başlayan arkadaşınızın ofisine bunu gönderebilirsiniz. Ya da iş arkadaşınıza, okul arkadaşınıza... Son derece şık bir hediye kutusu bence. Konfetiyi çok bağdaştıramadım ama o da kutlamayı sembolize ediyor heralde 😀



Atıyorum, patronunuzun doğum günü. 'I am not Bossy I'm the Boss' yazan kupaya hem gülecektir, hem de çok şık, seviyeli bir hediye yollamış olacaksınızdır. Resmiyet ilişkinizin olduğu insanlara göndermek için çook şık kutular. 

Sadece başkalarına değil, bu şirin kutulardan kendinize de alabilirsiniz 😜 Fiyatları 100 ile 200 lira arasında değişiyor. 

Şimdi Woohoobox'a gelelim. Şahsen Woohoobox'ın kutularını başarısız buldum Sebebini şimdi siz de göreceksiniz... Kutular evet başarısız ama Woohoobox'ta ürün çeşitliliği çok fazla ve gerçekten herkesin ilgi alanına göre çok özel ürünler bulabileceği bir site. Ayrıca fiyatlar da gayet uygun. Mesela ne arıyorsunuz? Led Işıklar, Harry Potter shot bardakları? Yüzüklerin Efendisi Yüzüğü? Rick and Morty figürleri( hem de çok ucuz), değişik tasarımlı defterler kupalar, taytlar sweatshirtler, tişörtler, mumlar ev dekorasyonu HER ŞEY ÇOK GÜZEL BU SİTEDE VE UYGUN.  


 


Siz ne düşünürsünüz bilmem ama ben yastıkları falan zevksiz buldum. 100 lira civarında bu kutular da. Ama Özür Dilerim hediye kutusunu beğendim. Özür dilemenin çok eğlenceli bir yolu bence Şahsen bana bunu kim yollarsa yollasın affeder, gidip yanaklarını sıkarım 😍



 
 

Game Of Thrones hazır başlamadan çok tatlı figürler alabilirsiniz... Ya da sırt çantaları 20 tl'den başlıyor. Çok tatlı hepsi.




Cep teleskobu, diş fırçası tutacağı, Nail art malzemeleri, kendi müzik kutunu yap. saça takılan çiçekler lens kutuları vesaire vesaire... Woohoobox'a her şeyi bulabilirsiniz hem de gayet uygun fiyatlarla. Hediye de alabilirsiniz. Kendiniz için küçük bir şey de alabilirsiniz. Seçim sizin. Ama evi çer çöp de doldurmayın derim...




Kapanışı Rick and Morty çorapları ile yapıyorum. Fiyatı 8 tl. İnternet üzerinden alabiliyorsunuz. 


Her ikisini de ziyaret edebilirsiniz... Sizi seviyorum okuduğunuz için çook teşekkürlerr 😍💗






Hiç yorum yok:

Sen ne düşünüyorsun?

Blogger tarafından desteklenmektedir.