Ads Top

Evet hepimizin rüyasıdır heralde. Spor yapmak aslında başlı başına keyifli bir iş ve insan spor yaptıktan sonra çok daha iyi hissediyor, bu bir gerçek. Azar azar sporu günlük hayatımıza uyarlayabilsek aslında hiç sorun kalmayacak ama bazılarımızın gerçekten vakti yok. Tam gün çalışanlar, çocuk bakanlar, evi işyerinden uzak olanlar neden bahsettiğimi anlıyor... Peki nasıl zayıflayacağız biz? 


Evet daha önce Google'da bir sürü kişinin Fitback hakkında sorular yazdığını gördüm. Senelerdir de eczanelerde görüp merak ettiğim bir üründü. Ama bilirsiniz bu tarz ürünlere hep korkuyla yaklaşılır. Sağlığımızı bozma ihtimali de var çünkü. 


Ama dayanamadım, denedim.🙈 Sonuç ne mi? Sonuç harika. 


Eh malumunuz yaz geliyor arkadaşlar. Benim de önemli bir randevum vardı ve kısa sürede incelebileceğim detoks gibi bir şey arıyordum. Fitback ile karşılaştım. İlk iki gün gerçekten zor geçti çünkü yalnızca birkaç paket Fitback'i sütle karıştırıp içiyorsunuz. Sadece çay kahve gibi sıvı gıdalar alabiliyorsunuz onun dışında iki gün yemek yok. Yanlış anlamayın hiç açlık hissetmiyosunuz ama aşırı derecede başka şeyler canınız çekiyor. 


Ben çikolatalısını denedim. Tadı çok güzel, normal çikolatalı süt gibi. Ve ikinci günün sonunda resmen üç kilo verdiğimi gördüm. İnanılmaz dimi? 😍

İçeriğinde çok sayıda vitamin mineral ve Whey Proteini adında birşey var. Bu madde yalnızca yağ yakımına sebep oluyor, kaslarınızı eritmiyormuş. Ve işin en güzel yani hiç ama hiç açlık hissetmedim. Yani çok istiyorsanız yine de bir doktorunuza danışın ama bende hiçbir sıkıntı olmadı ve yaza kadar düzenli olarak kullanmayı düşünüyorum. Bakalım o zamana kadar kaç kilo vereceğim? Ara ara sizinle paylaşırım. 

Yani efendim evet hiç yerinizden kalkmadan kilo verebiliyorsunuz artık. Tabi yine de yediklerinize dikkat etmek şartıyla. Kutunun içinde nasıl beslenmeniz gerektiği yazıyor zaten, ilk iki günden sonra o diyete uymanız lazım ki kalıcı bir sonuç alın. Müthiş bir detoks, zayıflama GA RAN Tİ!!💃💃



Hiç yorum yok:

Sen ne düşünüyorsun?

Blogger tarafından desteklenmektedir.