Ads Top

Evet alakam yok ama yazmak istiyorum. Çünkü çok güzeller. Burda tek tek ürünleri gösterip reklamını yapmayacağım tabiki ama tasarımlar gerçekten zarif.

Peki tam bir varoşita kombamba olan ben, Cartier markasını nereden duydum... Tarihin tozlu raflarından çıkarıcam yine. Cicişlerden Esra bir gün çok sarhoş oldu ve çıplakken video çekti. Bunu sözde Hacı Sabancı'ya gönderdi ama sonra yayıldı vesaire vesaire... İlginç olan bu değil. İlginç olan belli bir hizmet karşılığında Cartier bileklik istemesiydi.

(Bakın Ciciş Esra Ersoy bu. Sağdaki de malum videodan bir kare. Aramayın bence kesin toplatılmıştır.) 

O dönemde çıkan Cartier'in Love Bracelet tasarımından bir örnek. 

Gerçekten zarif evet. Bunların altın gibi değerli materyallerden ya da pırlanta/ değerli taşla kaplı çeşitleri de var. Taşla kaplı olanları asla beğenmiyorum. Ancak üstüme giyecek hiçbir şey bulamadıysam belki.  


Okuduysanız eğer geçen gün de yine böyle şişirilmiş, sosyal statü göstergesi olarak kullanılan başka bir markadan, Moncler'den bahsetmiştim. Evet Cartier'in pırlantalısını takmam demiştim ama onu takamam diye düzeltmek istiyorum. 




Arkadaşlar evet fiyatlar çok fazla gelmiş olabilir, ancak bunların hem çok değerli mücevherler, hem de güzel tasarımlar olduğunu unutmamak gerek. Bunları blogumda paylaşma sebebim tasarımların zarifliğini göstermek ve belki daha uygun fiyatlı benzer tasarımlar bulmak. Orijinalini alanlara da bir şey diyemeyiz tabi ki ama az eşya, çok huzur mantığıyla hareket eden insanlar için çok doğru olmazdı heralde.  

Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Sen ne düşünüyorsun?

Blogger tarafından desteklenmektedir.