Ads Top

Arkadaşlar merhaba... Dün yazamadım, çok sarhoştum. Yazsam komik olurdu heralde zaten pek fazla okuyucu yok. Olsun ben böyle kendi kendime konuşur gibi yazıyorum. Hiç sorun değil...

Bildiğiniz gibi Oscar gibi önemli gecelerden yeni trendler doğar. 91.Akademi ödüllerinden bahsediyoruz. O kadar oldu mu ya?  Şimdi birlikte bakalım kim ne giymiş... Spoiler* Charlize Theron bambaşka biri olmuş adeta. Bir de cart pembeler dikkatimi çekti. Dört beş kişi aynı anda öyle bir pembeyi tercih etmiş. Umarım moda olmaz. 


Amy Adams ile başlayalım. Bence elbise çok hoş ve zarif duruyor. Özellikle kumaştaki detayları çok sevdim.


Bradley Cooper ve Irina Shayk 

Irina harika bir kadın ancak neden böyle bir elbise ve saç tercih ettiğini anlayamayacağım. Mesele sade olması değil, bunun için eleştirmem zaten mesele hiç yakışmamış olması. Bir yerinde minicik de olsa bir dekoltesi olmalıydı. Püskülleri hiç sevmedim. Boğazlı kazak ve kısa saç... Anlayamıyorum. Normalde bakkala bile böyle gitmezler, dikkat çekmeye çalışıyorlar heralde. 


Emilia Clarke her haliyle güzel ama bu bence oldukça sıkıcı bir elbise. Eskiden, 90'lar, 2000'lerde falan ünlüler çok farklı şeyler giyebiliyordu. Bambaşka tasarımlar vardı, hemen hemen hepsi marjinaldi. Artık ünlüler bile yeterince sanatsal görünmüyor. Mezuniyete gelmiş bir kız görüntüsü değil mi bu? Ya da nişanınızda giyebilirsiniz. Ama Oscar'da bir farklılık olmalıydı. 



Emma Stone Kahverengi saçlar, kahverengi ağır taşlı pullu bayık bir elbise. Aksesuar haliyle yok. Emma Stone daha renkli ve sade bir kıyafetle, hafif dekolte ve saçlarını öne çıkararak güzelliğini ortaya koyabilirdi. Bunu da sevmedim.


Jennifer Lopez & Alex Rodriguez 

Jennifer güzel görünüyor evet ama eskiden daha cesur seçimler yapıyordu. Tüm dünya mı muhafazakarlaşıyor acaba? 


Gemma Chan... Başta bahsettiğim pembe buydu. Ama en azından cesaret gerektiren bir tercih yapmış ve evet bence Oscar törenine yakışır bir görüntü.


Helen Mirren. Evet pembe. Ama yaşına göre bence çok tatlı bir tercih yapmış. Pek çok genç ünlüden daha canlı duruyor.


Pembe zehirlenmesi yine. Linda Cardellini... Ama dediğim gibi en azından bu bir mezuniyet ya da nişan kıyafeti değil, tasarım bir elbise. Bu ünlülerin stilisti falan yok mu? Siyah ayakkabı bir tek bana mı batıyor bu elbisenin altında? 


Constance Wu. Güzel ve Çirkin'deki bella'nın elbisesini andırdı bana direkt. Ama bence zarif, şık ve güzel görünüyor. En azından canlı. 


Benim favorilerimden. Lisa Bonet. Gerçekten bu elbise farklı bir tasarım. Abiye dükkanından alabileceğimiz bişey değil. Ben çok sevdim eğlenceli bir elbise.



Amandla Stenberg'in elbisesi adeta su gibi değil mi? Detaylar o kadar güzel ve akışkan ki, sabaha kadar inceleyebilirim. Çok şık görünüyor bence.


Lady Gaga... Onunla ilgili bir yazı yazmıştım tarzının nasıl değiştiğine dair. Eski hallerini özlüyor musunuz? Ben özlüyorum Oscar'da en azından bir süpriz yapabilirdi bence. Neden çılgın tarzından vazgeçti çok merak ediyorum.


Her daim sarışın halini bilip, sevdiğimiz Charlize Theron, birden bire kumrala döndü arkadaşlar... Şok. Ama ben çok beğendim. Siz ne düşünüyorsunuz? 




Veeee en iyi kadın oyuncu Oscar'ını alan Olivia Colman. Sarayın Gözdesi adlı filmin fragmanını izledim. Kesinlikle çok eğlenceli bir filme benziyor, mutlaka izleyeceğim. Olivia Colman ise hem farklı, hem şık elbisesiyle, göz kamaştıran başarısıyla geceye damgasını vurdu. Seni seviyoruzz bol şans <3 <3 <3 



BONUS: SPİKE LEE. İşte böyle hareketleri özledim. 





Hiç yorum yok:

Sen ne düşünüyorsun?

Blogger tarafından desteklenmektedir.