Ads Top


Arkadaşlar selam... Tv programlarında, ünlülerde son zamanlarda sıkça gördüğümüz incili taçlar hakkında ne düşünüyorsunuz? Şu taçlar yani.




Şahsen ben bu tacı ilk Şeyma Subaşı'nda gördüm. Saara İstanbul markalı tacın değeri ise 280 tl.



Tabi taç Şeyma Subaşı'nda olunca moda olması kaçınılmaz oldu. Sözde bu kızı kimse sevmiyor ancak tarzı çoğu kişi tarafından taklit ediliyor. Bu bir gerçek. İster sevin, ister sevmeyin ancak bu onun bir ikon olduğunu değiştirmez. İşin tuhafı, Acun Ilıcalı ile ilişkisi olduğu iddia edilen henüz miniminnacık bir kız olan Itır Esen, sanırım Şeyma ablasının yolundan gidiyor.


Eh, Acun Ilıcalı'nın zevkini hepimiz aşağı yukarı anladık herhalde. İki resim arasındaki 7 farkı bulun gibi bir şey bu. Benzerliği görüyor musunuz?



Eh madem kulaklarını çınlattık, Itır Esen'den de biraz bahsetmeden olmaz. Bu arada bu yazı uzun olacak arkadaşlar şimdiden uyarıyorum :D

1999 doğumlu olan bu küçük kız 2015'te Türkiye güzeli seçildi, sonra tacı geri alındı. Nedenini hatırlamayanlar için; ben hatırlatayım. "Regl oldum 15 Temmuz gününü kanayarak kutluyorum" gibi bir şeyler yazmıştı. Siyasi görüşü kimseyi tabiki de ilgilendirmez ancak aşırı aptalca ve seviyesiz bir tweet bu. Yani bir şeyi eleştireceksen bile lütfen bir seviyen olsun, ya da şaka yapacaksan komik olsun bir zahmet. Tacı elinden hemencecik alındı ve bu kızımız ortadan bir anda kayboldu. İnstagramını kapattı. Adı unutuldu vesaire.

Ancaakk... Elinden artık kim tuttuysa dönüşü muhteşem oldu. Survivor'un youtube kanalında sunuculuk yapıyor. Mesleği gazetecilik olan, senelerce sunuculuk yapmış eğitimli tecrübeli sayısız insan varken bu kız. Hayırdır inşallah?? ;)

Bir de instagramda paylaşmış çok çalışıyorum hayal ediyorum kazanana kadar durmuyorum gibi saçma sapan şeyler. Allah aşkına şu kızın ne gibi bi başarısı var ya? Bir filmde mi oynamış, bir enstruman mı çalıyor? Bilim - sanatla mı uğraşıyor? Ne yaptın be kızım...

Eşşek gibi çalıştığım günleri hatırlıyorum. Sabah dört buçukta kalkıp metrobüse binip buz gibi havada işe gittiğimi. Stajyerken bulaşık yıkadığımı. Geç kalmamak için koştuğumu ve terli terli dolaştığımı hatırlıyorum. Yorgunluktan ağzımın kuruduğunu, gittiğim işlerde karşılaştığım kötü muameleleri, fazla iş yükünü, yorgunluktan geceleri sarhoş gibi uyuduğumu ve bir iki saat sonra uyanıp yine koştuğumu hatırlıyorum...

Aldığım para para değildi. Maksimum kazandığım asgari ücretti hep. Ne param ne vaktim vardı. Hiçbir zaman Şeyma ya da Itır'ın giydiği bir ayakkabıyı bile satın alacak kadar para kazanamadım. Eşşek gibi çalışmama rağmen.

Şimdi bu kız kalkıp diyor ki çok çalışıyorum ondan kazanıyorum... Ağır konuşmak istemiyorum. Siz anladınız...

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Şimdi incili taç modasının nerden geldiğini söylüyorum size; 2018 Met Gala'dan.

Olağanüstü bir geceydi. Hristiyanlık temalı bu gecede herkes yaratıcılığını konuşturmuştu adeta. Birkaç örnek göstereceğim.


Canımız ciğerimiz Blake Lively o gece de tarzını konuşturdu... Bir gün sadece Blake Lively ile ilgili yazacağım Bu kadın gerçek bir ikon.


Bkz. Kate Upton... Seni de seviyoruz çünkü sıfır beden olmanın çok da önemli olmadığını bize kanıtladın...


Zendaya Coleman.




Emilia Clarke Amber Heard

Vesaire vesaire... Gece muhteşemdi. Bu fotoğrafları zaten gördünüz. Ve bu 'Ave Maria' taç modeli salgın gibi bu geceden sonra yayıldı arkadaşlar. Siz sevdiniz mi bilemiyorum, ama benim için asla hoş değil. Sevmedim yani. Çok fazla dikkat çekici ve elbisenizden rol çalacağını unutmayın.




Yukarıdaki fotoğrafta da gördüğünüz gibi, siz de sevdiyseniz artık çok ucuza bunlardan edinebilirsiniz.

Sevgilerimle...




Hiç yorum yok:

Sen ne düşünüyorsun?

Blogger tarafından desteklenmektedir.