Ads Top

En sevdiğim konu hakkında yazıyorum. Kıyafet önerileri yapacağım size. Neyi nasıl kombinleyebiliriz? Neyle ne giyebiliriz? Nasıl renkler seçmeliyiz? gibi konular olacak. Ama tabi renk konusunda kendi ten renginizi göz önünde bulundurmalısınız... Evet minimalizm, soft renkler çok güzel ancak ne olursa olsun kendinize uyarlayabilmeniz gerekli.



Kara kıştayız malum. Oversize krem rengi kazak, taba trenchcoat/ kabanlar ve kısa pantolonlar ile hem çok tatlı, hem de şık görünebilirsiniz.



Bakınız tam bir parizyen... Ressam şapkalarına gerçekten bayılıyorum. Ve bilmeniz gereken bir şey var... Bence erkeklerin de çok hoşuna gidiyor.



Ton sur- ton için müthiş bir örnek... Ayrıca açık renkler sizi olduğunuzdan çok daha genç ve fresh gösterecektir emin olabilirsiniz. Şu cool'luğa bakar mısınız? Bu tarz bir kombini her mağazadan bence yapabilirsiniz. Yakıda mağaza araştırmalarıyla geliyorum size.



Ben kıyafetlerde bu tarz karışıklıkları çok seviyorum. Boğazlı kazakla V yakayı birleştirmeyi, ya da kazağın içine başka bir tişört giymeyi seviyorum. Bu sizi frapanlıktan korur ve çok daha cool bir görüntü sağlar. Aynı zamanda 90'lar vintage tarzıyla karıştırmış olursunuz.


Evet çok güzel. Ancak esmer bir kızda düşünecek olursak, bu sizi biraz kapatabilir. Minimalizm demek sönük kalmak demek değildir. O yüzden ben esmerlere her zaman daha açık tonları tavsiye ederim. Ve platin saçlılar için... Bence harika bir örnek. Çünkü saçlarınız başlı başına bir star ve aşırı abartılı görünmek istemiyorsanız koyu renkler ve minimalizm size çok daha cool bir tarz verecektir.



Oversize muhteşem bir şey değil mi? Hem kendinizi çok rahat hissedersiniz hem de şişkin görüntüden, abartıdan sizi korur. Ancak boyunuz çok kısaysa babasının kıyafetlerini giymiş küçük bi kız gibi de görünebilirsiniz :))) Her türlü siz çok tatlısınız :*




İşte bu... Bu kıyafet sizi gerçekten özel bir kadın yapar. Erkeklerin eteklere olan ilgisi malum. Yani mesele seksi görünmek değil. Ya da sadece seksi olarak feminen olunmaz. Etek başlı başına kadınsı bişey ve hiç frapanlaşmadan, rahat ve cool bir şekilde kazakla da kombinleyebilirsiniz!!!



90'lar modası dar, boğazlı tişört ve rahat kumaş pantolon. Eğlenceli renkler. Bunlar sizi fresh ve eğlenceli gösterir.


Feminen - maskülen karışımı. Türkiye'de bu şekilde gezilmez diyenler olabilir, ancak ne yazık ki bu sadece belli bölgeler için geçerli. Afedersiniz ama Fatih'te böyle giyinemeyebilirsiniz, ama Kadıköy'de istediğinizi giyebilirsiniz. Çok tehlikeli olduğundan değil ama bu işler ne yazık ki böyle. Ev alırken muhitin neden önemli olduğunu anlamışsınızdır. Rahatsız edilmemek ve daha iyi bir çevre için... Bu arada siyah ve beyazı birlikte kullanmayı ben sevmiyorum. Aşırı kontrast yapıyor ve gözlerimi yo ru yor...


Müthiş değil mi? Çok havalı, şık ve kaliteli duruyor. Biliyorsunuz yeni gelinimiz Meghan Markle'ın da tarzı minimalizme çok yakın ancak o kadar pahalı giyinmeyi ben onaylayamıyorum. Kararı size bırakıyorum o noktada.



Sade görünüyor değil mi? Ama bu güzellikte bir elbiseyle tüm bakışlar sizin üzerinizde olur ve insanlar daha sizi tanımadan tarzınız hakkında iyi düşünmeye başlar. Çünkü şık, elegan, feminen ve sempatiksiniz aynı zamanda.



Tek parça siyah elbise. Bu kıyafetle sadece kendi güzelliğiniz öne çıkar. Ve emin olun sadece ne kadar güzel göründüğünüz düşünülecektir. Askılı midi boy yırtmaçlı bir siyah elbise sizi çok özgüvenli gösterir. Gece dışarı çıkmak için ideal.



Açıkçası böyle bir elbise hiç almadım. Bana yakışır mi hiçbir fikrim yok. Ama yakışsa çok güzel olurdu... Çünkü bu elbise gerçekten muhteşem. Belki benzerlerini buradaki mağazalardan bulabiliriz.


Çok cool değil mi?




Böyle cicileri hemen her yerden bulabilirsiniz... Önemli olan doğru parçaları birlikte kombinleyebilmek ve kendi vücudunuza uyarlamak...

Sevgilerle :*

Hiç yorum yok:

Sen ne düşünüyorsun?

Blogger tarafından desteklenmektedir.