Ads Top

Merhabalarr, uzun süredir yazamıyordum. Girdiğim Tv programındaki işimden ayrıldım- daha doğrusu çıkarıldım :))) Şimdi o yüzden parasızlığı daha bir içime sindirerek yazabiliyorum.

Ev kiraları da fiyatları da aldı başını gitti artık. Nasıl geçineceğiz peki? Bu konuya başka bir yazıda çoook detaylı gireceğim. E şimdi evler mecburen küçüldü. Fazla fazla zevksiz eşyalarla evi doldurmanın anlamı var mı? Yok.

Zevksizlik demişken, Show Tv'deki Gelin Evi adlı programa birkaç defa maruz kaldım. Şaka mı yapıyosunuz diye sorasım geldi. Gerçekten göz kanatan mobilyalar, kadife perdeler şıkır şıkır objeler vs vs vs. Belki sarayda otursaydınız bu dekorasyonu kullanabilirdiniz ama 3+1 evde yaşıyosunuz arkadaşlar. Kendinize gelin derim.



O evlerde hayat geçmez.Bakarmısınız evi camiye çevirmiş. Bir de evi daha sade olan kadını eleştiriyolardı... Yani demek istediğim, Gerçekten mi ya???

via GIPHY



Bu kadar eğlendik yeter. Şimdiiiii hanımlar beyler size bulduğum çok tatlış minnoş minimalist dekorasyon önerilerini sunuyorum. Bakın bakalım farkı görecek misiniz:p




Bakın bu en dandiği... This one is cheap :)))




Abartıya kaçmadan belli bir renk paleti ve uyum içerisinde. Ancak ben siyah çok fazla tercih etmiyorum, Siz sever misiniz?






Ne kadar az o kadar iyi. Gördüğünüz gibi hiç göz yormuyor ve evinizi çok daha büyük gösterecek emin olun. Hem de israfın alemi yok değil mi?


Bence bu da çok şık, çok zarif bir oturma odası. Hatta benim favorilerimden. Henüz size indirimlerden, fiyatlardan bahsedemiyorum beni azıcık mazur görün. Pek yakında sizin için ne nereden kaça alınır rehberi hazırlayacağım. Artık dükkan dükkan gezmeye gerek yok. Damla size çalışıcak :))


İlla renksiz olacak diye bir şey yok. Tarzınıza uygun, size huzur veren renkleri ayarında kullanarak da kendi güvenli bölgenizi inşa edebilirsiniz...


Best friend'ler olmadan olmaz tabi.



İnsanın bütün gün oturup kitap okuyası gelmiyor mu sizce de?



Peki şu dolabın güzelliğine kaç puan?




Minimalist sanatsal ev objeleri, figürleri. Bunlardan bir iki tane mutlaka olmalı derim. Olmasa da olur ama çok güzeller bence.




Yatak odası olarak kesinlikle benim favorim bu tarz ürünler.



Yemek odası önerileri. Tasarımlar oldukça sade ve şık.



Umarım bir gün böyle güzelliklerle uyanırız... Sevgiyle kalın

Hiç yorum yok:

Sen ne düşünüyorsun?

Blogger tarafından desteklenmektedir.