Ads Top

Herkese selamlarr... Minimalizm diyorum geleceği şekillendirecek. Tabi sadece ben demiyorum bunun için onlarca blog açmışlar ve çoğu benimkinden iyi. Ama diğerleri benim kadar kısa ve anlaşılır yazmıyor. Böyle uzun ağdalı lafları sevmiyorum çünkü herkesin zamanı kıymetli. Lafı dolandırmadan Jacquemus'un bu yazın trendlerini belirleyecek tasarımlarını size göstereceğim.


2019 yazını bu güzel tabloyla özetleyebiliriz. Evet Jacquemus yeni sezon defilesinde resimde görebileceğiniz tüm ürünleri kullandı. Koleksiyonun adı Riviera arkadaşlar. 


Oscar'la ilgili yazdığım yazıda bu pembelerden size bahsetmiştim. İçim yana yana söyleyebilirim ki evet bu pembeler trend. Ama ben kullanmıycam. Hayır ısrar etmeyin. Çantalara dikkat edin şimdi birazdan anlatıcam.


Bu olur bak. Bebek mavisi zaten uzun zamandır revaçta. Özellikle ortadaki lacivert elbiseyi ve pantolonları çok sevdim .


Evet uçuş uçuş, salaş elbiseler yine ön raflarda olacak. Sezon açılmadan bu tarz ürünleri toplayabildiğiniz kadar toplayın. Aynı ürün bir iki ay sonra iki katı fiyatında olacak çünkü. Benden söylemesi yazlıkları ayarlayın şimdiden. 


Hadi bunlarla bir oyun oynayalım. Sizin favoriniz hangisi? Hepsi çok güzel ama ben 30 numarayı tercih ederdim heralde. Vücudunu ortaya koyan cesur ve aynı zamanda sevimli bir elbise bu. 



Aksesuarlara geçelim. Ortadaki ayakkabıya gönlümü vermiş bulunuyorum. Siz de sevdiniz mi? Fiyatı 744 dolar. Herhalde öyle bir para veremem. Zaten yok. Blog da tutmadı.


Jacquemus 2019 Riviera çanta modelleri. Çok havalı değil mi gerçekten de? 


Peki bu çantaya ne diyorsunuz?👽 Ben artık OHA diyorum. Bakın minimalizmin doruğudur bu asdgahjdahjs. Gördüğünüz gibi less is more, minimalizm, küçük yaşa. Bakın ben demiyorum bunu moda devi Jacquemus diyor. Beni dinlemiyorsanız onu dinleyin hahahah


Şaka değil ürün aynen böyle. Bence bu da bir pazarlama stratejisidir. Şaka maka ben renklerini çok sevdim. Lila ve Sarı müthiş.

 

Eveett bu yaz barbie çantalarımızla geziyormuşuz. Benim cüzdanım bile bundan daha büyük. Nasıl sığdırıcaz içine acaba? Düşünsenize bi makyaj malzemesi, cüzdan anahtar vesaire hangi birini koyacağız? Belki de sırf bu güzel çantalardan takabilmek için taşıdığımız şeyleri azaltmalıyız di mi. Atıyorum sadece bir ruj- zaten yazın çok makyaj kötü duruyor. Bir ruj, cüzdansız biraz para, kredi kartı ve anahtar. Hop çık dışarı. Ne güzel dimi? Ben hep bavul gibi çantalarla geziyorum belki de sakinleşmek gerek... Harry Potter'da Hermione'nin çantasına yaptığı 'Saptanamaz genişlik büyüsü'nü hatırlıyor musunuz? İşte ondan yapabilmeyi çok isterdim...


Valla ne yalan söyliyim kabanları hiç sevmedim burda. Allah aşkına kahverengiyi tek kullanmayalım ölü toprağı gibi duruyor bence. 


Portföy çanta olarak efsane gerçekten. Demekki neymiş, çok şey taşımıyor, fazla düşünmüyormuşuz. Hafifleyip değişiyormuşuz... 

Defilenin tamamını izlemek isteyenler için Jacquemus Resmi sitesinin  linkini buraya bırakıyorum: 






via GIPHY

Hiç yorum yok:

Sen ne düşünüyorsun?

Blogger tarafından desteklenmektedir.