Ads Top

Merhabalar, mevsim geçişine yaklaştığımız şu günlerde ne giyebilirim? diye sorduğunuzu duyar gibi oldum. Aşırı pahalı markalardan çok bahsettiğimi farkettim blogda ve şimdi de hatamı telafi etmek istiyorum. Şahsen ben de Raisa&Vanessa'dan giyinemiyorum. Zaten nerede giyeceğim metrobüste mi? Markaya yazık olurdu. Bu yüzden şimdi H&M'den seçtiğim cool parçaları sizinle paylaşıyorum...



Siyah Bej ve pembe rengi mevcut. Ben tercihimi pembeden yana kullandım.Zarif ve cool bir parça. 100 lira diyebiliriz.


Herkesin dolabında olması gereken basic parçalardan biri. Uzun triko hırkalar mevsim geçişlerinde adeta kurtarıcı olur. Evet fiyatı daha uygun olabilirdi basic bi parçaya göre ama şöyle düşünelim; bir kez alıp bir daha almıyoruz. Bu bir lüks değil ihtiyaç💁


Arkadaşlar bu kazaklar yüksek bel pantolonlarla çok tatlı bir ikili oluyor, bacak boyunuzu otomatik olarak uzatır. Benden söylemesi.




Hanimişş ya hanimiş 😍 Bence muhteşem bir kazak. Fiyatı evet bence 110 falan olmalıydı. Ama havalar ısınsın indirime girer, alıp seneye giyeriz artık.



Arkası muhteşem. İncecik gold ya da gümüş kolye ile başka hiçbir şeye ihtiyaç duymadan çok sevimli görünebilirsiniz.



Öhö...Öhöhöhöhö 600 tl. Kimse kusura bakmasın kaşmir arkadaşlar. Kalite yani yapıcak bişey yok. Kumaşın güzelliği daha fotoğraftan bile belli oluyor. Braletle birlikte giyince hem çok cool hem çok seksi görüneceğinizin farkında mısınız??😎


Bu kazakların yakışmadığı bir kişiyle bile karşılaşmadım henüz Çok şık. İncecik bir kolyeyle kombinleyebilirsiniz. Altındaki pantolonu da indirimde 39 tl gibi bir fiyata görmüştüm. 


Evet pantolon da burda. Hemen koşun alın derim. 👅



Bence çok güzel bir elbise. Özellikle sarışın ve ince yapıdaysanız bununla çok özel görüneceksiniz. 



Stokta yok mu??? Ama çok sevmiştik Pilililiiyi. Honolulu gibi aynı. Güzel elbise valla. 



Arkadaşlar 60 tl çok uygun. Bu da kurtarıcı basic bir elbisedir. İster geçir kot ceketi üstüne konsere git, İster üstüne gömlek giyip işe git, istersen üstüne tişört giy, ya da hiçbişey giyme. Bu elbise gerçek bir kurtarıcıdır.


Vücudunuza nasıl oturacağını düşünün... Ne kadar feminen, dişi ve cool görüneceğinizi düşünün... Tabi ben bunun üstüne kat kat uzun bir kolye takarım ve kot ceketle giyerim o ayrı 😍



Evet arkadaşlar... Ben H&M'in stoğunu taradım ve bunları sevdim... Gerçekten genellikle sıradan şeyler vardı ve kombinlemesi zor gereksiz ürünlerle doluydu diyebilirim. Umarım seçtiklerim sizin de hoşunuza gitmiştir. Gitmediyse lütfen 'Hoşuma gitmedi' diye bir yorum bırakır mısınız??😛 Okuduğunuz için teşekkürler, sizi seviyorum 💓💓

Hiç yorum yok:

Sen ne düşünüyorsun?

Blogger tarafından desteklenmektedir.