Ads Top

'Yok gibi' makyaj trendler arasındayken tırnakları da es geçemeyiz bu durumda. Şahsen ben renkli ojeleri de seviyorum, ancak yeni trend: Nude 

Nude ojeler şu sıralar çok revaçta. Tırnaklara kazandırdığı temiz görünüm ve eleganlık sayesinde kalplerimize yerleştiler 💗💗💅


E peki neden bizde böyle durmuyor??? diye soruyorsanız- ki ben de soruyordum. Cevap şöyleymiş ki, cilt tonumuz önemli arkadaşlar...

Çok kısa açıklayacağım. mesela minnoş bir sarışınsınız alttaki kız gibi. Bu durumda nude ojeniz mutlaka pembe tonlarda olacak. 4 tl'lik pastel ojeyi ben kullanıyorum. Onun üstünden göstereceğim...

Bakınız minnoş sarışınların tonu bu. Çıtır çıtır bir esmer iseniz de daha kahverengimsi bir nude tırnaklarınızı prenses gibi gösterecek  ;)))))))


 

Mesela böyle. Buğday tonlar için de ikisinin ortasında tercihler yapabiliyoruz. Biliyor musunuz bilmem, kraliyet ailesine mensup bir kadın asla renkli oje kullanamıyor. Yani Nude bir bakıma piremses ojesi 😛


Peki siz sevdiniz mi Nude tonları? Yorumlarda buluşalım...

Hiç yorum yok:

Sen ne düşünüyorsun?

Blogger tarafından desteklenmektedir.