Ads Top




Maroon 5'ın solisti Adam Levine'in eşi, Victoria's Secret modeli Behati Prinsloo, geçen gün stilinde köklü bir değişim yaparak saçlarını açık pembeye boyattı. İnstagram'a koyduğu fotoğrafta Doc Marten botları tercih etmiş ve yeşil ekoseli bir gömlekle poz verdi. Grunge tarzını anımsatıyor. 



Pembe modasından zaten bahsetmiştim, bu sene Oscar'da da Paris moda Haftasında da pembeler ön plandaydı. Bu fotoğrafta, Behati Prinsloo stilisti Aadine Van Gorden'ı etiketledi. Büyük ihtimalle bu tarz değişikliği stilistinin fikriydi. Siz nasıl buldunuz? 


Adam Levine ve Behati Prinsloo çiftinin Dusty Rose isminde bir de kızları var. Behati'nin de yeni saç rengi 'Dusty rose' ( Tozlu Gül - gül kurusu) olarak tanımlanıyor. Bilerek mi böyle yaptılar acaba? 

Pembe saç 90'larda oldukça trend bir görüntü oluşturuyordu. Pek çok ünlü denedi pembe saç rengini. 


Angelina Jolie. Bakışlarındaki delilik 'Girl İnterrupted' filminden kalma olabilir. Çok güzel bir filmdir. Tavsiye ederim. 




Gwen Stefani uzun süre pembe saçlı olarak kaldı. Sonra sarıya döndü ve uzun yıllardır sarı saçlı olarak hayatına devam ediyor. 




Kurt Cobain de bir dönem pembe saçlıydı. 27 yaşında hayatına son veren genç yıldızın kızı da onun izinden gidiyor gibi görünüyor. 




Kurt Cobain ve Courtney Love'ın kızları Frances Bean Cobain. Babasını örnek aldığını söylemek hiç de yanlış olmaz herhalde. Umarım babası kadar üretken ve başarılı bir sanatçı olur. 



Eh, eskiye dönüş hep var. Artık yeni - bambaşka tarzlar, akımlar ortaya çıkmıyor nedense. Bu yüzden olacak ki, bir 80'ler, bir 90'lar furyasıdır gidiyor. Şimdi yeni nesil ünlülerimizden hangileri pembe saçı tercih etmiş görelim. 


Asi kızımız Cara Delevingne. Ne giyse ne yapsa yakışıyor. Kalın kaş modasını başlatan kişi de odur. Sahi ne oldu o kalın kaşlara? 




Demi Lovato. Sevmedim sevemedim. Ne yapsa yapsın sevemiyorum kendisini. Hayırlısı. 



Jared Leto. Muhteşem bir aktör ve rock yıldızı. Mükemmel erkek olmaz diyenlere gelsin. 💖



Rihanna'ya hiç yakışmamıştı bence ama sonuçta o bir ikon. O istediğini yapar. 




Game of Thrones'un Arya Stark'ı Maisie Williams da pembe saçı deneyen ünlülerden. Bence bu renk çok sevimli. 



Katy Perry marjinallik kasıyor. 




Tabi ki Kylie Jenner. Pembe saç çok yakışmış ama nereye baksam onu görüyorum artık. Ablası Kim Kardashian'ın da pembe saçlı halleri var ama sizi korkutmak istemediğim için fotoğrafını koymuyorum. Kim Kardashian'da güzel durmadı diye size yakışmayacağını düşünmeyin. 

Pembe saç denemek istiyorsanız saç renginizi ilk önce mutlaka beyaza kadar açtırmanız gerekir. Bu renk açma işlemi saça her zaman zarar verir, bu yüzden iyice düşünün. Ben size doğal bir boya olan Manic Panic'i tavsiye ediyorum bu noktada.


Ben Manic Panic'i kullanmadım, adeta çukuruna düştüm. Bir dönem saç rengimi açmadan farklı farklı renklerini saçımda denedim. Organik bir boya olduğu için çok kalıcı değildir. Özellikle de beyaza kadar açmadan yaparsanız birkaç hafta içinde saçınızdan akıp gittiğini görürsünüz. Ama sağlıklıdır ve boyaması çok kolaydır. Eğer pembe saç istiyorsanız ve zaten sarışın gibi açık renk saçlarınız varsa, o zaman açmadan da bir tutam saçınıza uygulayarak sonucu kendiniz de görebilirsiniz. Ancak kuaföre eninde sonunda gitmezseniz Kylie Jenner pembesi elde edemezsiniz. 😛




Moda Haberleri başlığı altında Behati Prinsloo'nun pembe saçlarını inceledik. Pembe saçlı ünlüler hakkında konuştuk. Umarım yorum yazarsınız. Okuduğunuz için çok teşekkürler 💋💗

Hiç yorum yok:

Sen ne düşünüyorsun?

Blogger tarafından desteklenmektedir.